Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

U Ime Allaha Milostivog Samilosnog
Sve hvale pripadaju samo Allahu Gospodaru svetova

Monoteizam je Istina a Istina znaci postaviti stvari na svoje mesto.

Dve ekstremne strane odakle neki posmatraju Istinu su Tafhrit i Ifhrat.

Ifhrat je odbijanje Kalifa Allahovih SWT., ili praviti ih a.s. jednakim sa drugima iz Kreacije.
A Tafhrit u Monoteizmu je uzdizanje coveka do statusa Apsolutnog Boga.

Kao sto Hriscani veruju da Isus sin Marijin a.s. apsolutni bog, tako neke sekte u Islamu kojepreuvelicavaju u vezi sa Ali ibn Abu Talibom a.s. i govore da je on apsolutni bog.

“Muhamed sawas. je rekao, “O Ali, bice dve grupe ljudi koje ce biti unistene zbog odnosa koji imaju prema tebi, oni koji te vole i koji preteruju u tome, i oni koji te mrze i koji obespravljuju tvoj status. O Ali, tvoj primer je primer Isusa sina Marijinog, Jevreji su ga mrzeli i optuzili su njegovu majku, a Hriscani su ga voleli i napravili su ga bogom.”

Da pogledamo zasto je verovanje Hriscana u vezi sa Isusom a.s. neistina.

Nasari ili kako su oni sebe nazvali Hriscani su oni koji su ucinili apsolutnim bozanstvom i bogatstvom Isusa a.s. Allahovog Poslanika. Napravili su apsolutnim bozanstvom Isusa a.s. koji je samo sluga Allahov SWT., a njihov jedini dokaz su neke reci iz Jevandjelja. Kao na primer Isusove a.s. reci,

Jevandjelje po Jovanu 17
“17 A Isus im odgovaraše: Otac moj dosle čini, i ja činim.”

Prva stvar je pitanje Oca i sina, kad je on a.s. rekao

Jevandjelje po Jovanu 16
“10 A za pravdu što idem k Ocu svom; i više me nećete videti”

Zabluda je u atributu bivanja Oca, a ne sustina i bukvalnost ljudskog roditeljstva. Bukvalnost je da kazem ja imam oca i on me je napravio, a atributi su ocev blagoslov, milost, pomaganje, a takodje opis dobrog sina je da je on poslusan ocu, slusa ga apsolutnom poslusnoscu i nije mu nikad neposlusan.
Poslanici i Verovesnici a.s. su najposlusniji Bogu i iz ovog ugla znacenje oca i sina je atribut a ne sustina.

Allah Uzviseni Sveti nema sina, nego deli neke atribute sa ocevima. Isto tako iz ugla sina, atributi ljubaznosti, postovanja, ispunjavanja duznosti prema ocu, je ponasanje svih Poslanika i Verovesnika i Kalifa a.s. prema Allahu SWT.

Prva stvar su neki stihovi iz Jevandjelja koje su ucenjaci zablude Hriscana uzeli da dokazu da je Isus a.s. sin Allahov i da je on a.s. apsolutni bog ili deo boga, u zavisnosti od sekte Hriscanstva. I ovo je doslo od pogresnh stihova i interpretacija reci iz Jevandjelja o Ocu i sinu.

Allah Uzviseni se pruza prema Svom robu dok mu On SWT. ne da sve sto mu treba.
I On SWT. se obraca Svojim slugama,
“Ja sam Ziv i ne mogu umreti, i ustinu Ja sam ucinio tebe zivim i ucinio sam da ti ne mozes umreti, Ja kazem za nesto “Budi”, i ono “Jeste”, i Ja sam ucinio da ti kazes necemu ‘Budi’ i ono ‘Jeste!”

A Isus a.s. je rekao, “Donosim vam dokaz od Gospodara vašeg: napraviću vam od ilovače nešto poput ptice i puhnuću u nju, i biće, voljom Allahovom, prava ptica. I isceliću slepa od rođenja, i gubava, i oživljavaću mrtve, voljom Allahovom” (Sveti Kur’an Surat Al-i-Imran (3):49)

Obratimo paznju na Reci Allaha SWT., “Ja sam Ziv i ne mogu umreti”.
On SWT. je Ziv i On SWT. ne moze umreti u Svojoj Velicanstvenoj Sustini Bozanskoj, On SWT. ne zavisi ni od koga da Mu da zivot, i On SWT. je rekao, “Ja sam ucinio tebe zivim i ucinio sam da ti ne mozes umreti”, sto znaci da On SWT. daje zivot svemu i da je On SWT. izabrao svoje omiljene, Poslanike i Verovesnike i Kalife a.s.

A sluga se Njemu priblizava kroz obavezna dela, dok ne postane Njegova Ruka, Vid, Sluh jer On SWT. za nesto kaze “Budi” i ono “Jeste”.

Ovo je ono sto znaci da je sluga opisan i predstavljen Atributima Bozanstva, da on a.s. moze necemu davati zivot, ili bilo sta drugo raditi Voljom Allaha SWT.
Ali sve sluge, svi Poslanici i Verovesnici i Kalifi a.s. i sve sto postoji vidljivo i nevidljivo u ovom fizickom Univerzumu ili Visim Svetovima je siromasno i u stalnoj potrebi za svojim Tvorcem, a On Uzviseni Svemoguci ne treba nista.

Kako Isus a.s. moze da bude apsolutni bog i apsolutno Bogatstvo i nezavisnost u svojoj sustini?

“Hvaljen neka je Allah, On je vrlo visoko iznad onih koje smatraju Njemu ravnim!” (Surat Al-Hashr (59):23)

Uzdizanje Allaha SWT. na Siru i Pojava Allaha SWT. na Furanu je bilo kroz Isusa a.s. i Muhameda sawas.
Istiniti Apsolutni Bog je samo Allah SWT.

Pogledajmo sta Kur’an kaze o recima Kalifa Allahovog Isusa a.s.
“O sinovi Israilovi, klanjajte se Allahu, i mome i vašem Gospodaru! Ko drugog Allahu smatra ravnim, Allah će mu ulazak u Džennet zabraniti i boravište njegovo će Džehennem biti; a nevernicima neće niko pomoći.” (Surat Al-Ma’ida (5):72)

I ovo znaci da niko od Poslanika i Verovesnika a.s. nece podrzati niti posredovati za nekoga ko je drugog Allahu SWT. smatrao ravnim, u stvari oni a.s. ce biti svedoci protiv takvih ljudi.

I Hriscani kazu da je Allah jedan od troice,
“Nevernici su oni koji govore: “Allah je jedan od trojice!” A samo je jedan Bog! I ako se ne okane onoga što govore, nesnosna patnja će, zaista, stići svakog od njih koji nevernik ostane.
Zašto se oni ne pokaju Allahu i ne zamole oprost od Njega, ta Allah prašta i samilostan je.
Mesija, sin Marijin, samo je poslanik – i pre njega su dolazili i odlazili poslanici – a majka njegova je uvek istinu govorila; i oboje su hranu jeli. Pogledaj kako Mi iznosimo jasne dokaze, i pogledaj, zatim, njih kako se odmeću.”
(Surat Al-Ma’ida (5):73-75)

I ovo,“oboje su hranu jeli”, znaci da su oni morali da jedu hranu, tako da je Isus a.s. isao i u toalet u toku dana.
Pa onda, pitam vas u Ime Allaha SWT., da li se Apsolutni Bog manifestovao ili pojavio u obliku ljudskog bica koji jede hranu i ide u wc?

Apsolutni Bog je Apsolutna Svetlost (pogledaj ranie postove o Atributima Bozijim i jednoci Boga – Tawheed), a covek je Allahova Kreacija, i covek ima tamu, i nemoguce je da se Apsolutna Svetlost manifestuje u Svetlosti i tami, jer bi sva tama nestala i ostala bi samo Svetlost i Kreacije vise ne bi bilo. Ne bi ostalo nista osim manifestacije Apsolutne Svetlosti bez tackice tame u sebi a to je Allah Jedan Osvajac, Gospodar Svetova.

“Pogledaj kako Mi iznosimo jasne dokaze, i pogledaj, zatim, njih kako se odmeću.”

A posto Nebesa i Zemlja nisu unisteni, oni imaju Jednog Boga i nema boga osim Njega, neka je hvaljen Allah Gospodar svetova.

On je Allah Jedan, Nedeljivi a svako drugi je samo Njegova Kreacija, nema postojanja osim Allaha i Njegove Kreacije.

I Hriscani kazu da je Isus a.s. sin Allahov.
Da je Apsolutno Bozanstvo proizvelo drugo apsolutno bozanstvo iz Sebe, sina koji je deo Njega.

I ovo je netacno.

Hriscani kazu da je Allah SWT. Apsolutni Bog i da On SWT. ima sina koji je odvojen od Njega ili koji je deo Njega, i kazu da je sin Apsolutnog Boga takodje apsolutni bog, sto neminovno znaci da je on Isus a.s. savrsen i bogat.
A neke sekte u Hriscanstvu kazu da se stvoreno bice coveka uzdiglo ili uzvisilo do statusa povezanosti sa Apsolutnim Bozanstvom, sto znaci da se uzdigao u Istinu i Realnost i postao apsolutno bozanstvo, jer se ujedinio sa Allahom SWT.

I prema njihovom misljenju se Apsolutno Bozanstvo pojavilo na Zemlji u fizickom telu coveka kao sin Boziji da bi se zrtvovao za njihove grehe.
Takodje prema njihovim recima, sin Allaha SWT. cija je dusa vaznesena Ocu, je apsolutno bozanstvo koje je doslo u telo coveka i postalo bog na Zemlji.

A istina je da je ova doktrina prihvacena od ucenjaka zablude za vreme Sabora u Nicei 325 A.D. odvela Hriscane u vatru Pakla.

Ali zbog Milosti Allahove, On SWT. im se obratio i govorio im je o detaljima i objasnjenju ovakvog verovanja Recima da je takvo verovanje defektno i konfuzija.
“On je stvoritelj nebesa i Zemlje! Otkud Njemu dete kad nema žene, On sve stvara, i samo On sve zna.” (Surat Al-An’am (6):101)

Sto znaci, O vi koji kazete da Bog ima sina, kako On SWT. moze da ima sina kad nema druge, kako sin moze postojati bez zene? Ili verujete i da je druga bozanskog statusa, jer je a.s. neki Hriscani zovu bogorodica.

Hriscani kazu da Allah SWT. ima sina i da je Njegov sin apsolutno bozanstvo takodje i deo Allaha SWT. A to znaci da je sin apsolutna perfekcija, sto je uistinu nemoguce, da se Apsolutna Svetlost manifestuje u Kreaciji.
Jos jedan razlog zasto je to nemoguce je to sto Apsolutni Bog ne treba nista i nikoga. On je Sebi dovoljan za sve.

A sinu je bio potreban Otac i to se jasno vidi iz Jevandjelja.

Jevandjelje po Mateju 39
“39 I otišavši malo pade na lice svoje moleći se i govoreći: Oče moj! Ako je moguće da me mimoiđe čaša ova; ali opet ne kako ja hoću nego kako Ti.”

Onaj koji obozava ne moze biti kao Onaj Koji je obozavan.
I znaci da je sin bio siromasan u odnosu na Oca, a to znaci da je Isus a.s. bio nesavrsen u odnosu na Oca i da je zavisio od Oca, i tu vidimo da je on a.s. Kreacija Allaha SWT.
I to je sustinski jednostavno razumeti.

A neki Hriscani kazu da je sin isto sto i Otac i da su oni jedno i da je deo trojstva Sveti Duh kao trece lice bozije.

Pitam vas u Ime Allaha SWT., koji je razlog za postojanje trojstva, ako ostala dva (sin i Sveti Duh) zavise od Allaha SWT. i siromasni su u odnosu na Njega SWT., jer to znaci da su oni Njegova Kreacija?

I to sto postoji sin, to znaci da majka i Otac postoje pre sina.
I koji je trenutak kad je sin nastao ako je njegova majka bogorodica?
Jer to znaci da Isus a.s. nije postojao ranije. Pa kako onda on moze da bude bog ili deo boga?

I sami svestenici i popovi i monasi upadaju u isti problem kad razmisljaju o ovome.

Ako je Isus a.s. deo Allaha SWT. onda to znaci da je on a.s. postojao od samog pocetka, sto znaci da je bio kompanjon ili bozanstvo oduvek.
A to je nemoguce jer Apsolutno Bozanstvo je Jedno i nije moguce da bude mnozina.

Ako su delovi trojstva razliciti, kao sto smo vec rekli i ako dva dela – sin i Sveti Duh – su siromasni i u potrebi u odnosu na Oca onda oni nisu apsolutni bogovi ili delovi Apsolutnog Bozanstva.

A ako nema razlike izmedju trojice u trojstvu onda je to Jedna Istina, Jedna Realnost i Jedan Bog – Allah SWT. Jer Apsolutna Svetlost je nedeljiva i nema mnozinu.
Ako bi postojala bilo kakva razlika medju njima, i najmanja razlika, ili uslov za razliku, to znaci da je neko od trojstva manji i slabiji i u zavisnosti i u potrebi za drugim.

I ucenjaci zabluda kod Hriscana koji su dodali Njemu sina i trece lice, uistinu oni lazu i ne znaju sta govore.
A da su se vratili Istini i Realnosti Allaha SWT. to bi bilo bolje za njih i spasili bi sebe agonije i unistenja i izbegli bi da govore nesto o cemu ne znaju, a govor coveka o necemu o cemu ne zna je laz.

“I da opomene one koji govore: “Allah je Sebi uzeo sina. O tome oni ništa ne znaju, a ni preci njihovi. Kako krupna reč izlazi iz usta njihovih! Oni ne govore drugo do neistinu!” (Surat Al-Kahf (18):4-5)

Allah Uzviseni Sveti je odbacio i ponistio princip pluraliteta Apsolutnog Bozanstva iz korena jer On SWT. ne zavisi ni od koga a oni (sin i Sveti Duh) zavise od Njega, sto znaci da je koncept da postoje vise delova boga pogresan i greh, bez obzira sto su oni to ucinili Halal (dozvoljeno).
“Oni govore: “Allah je sebi uzeo dete!” – Hvaljen neka je On! On ni o kome ovisan nije! Sve što je na nebesima i na Zemlji Njegovo je! Vi za to nikakav dokaz nemate. Zašto o Allahu govorite ono što ne znate!” (Surat Yunus (10):68)

Allah Uzviseni Svemoguci je Apsolutna Svetlost, Apsolutno Bozanstvo, Apsolutna Istina i Realnost.

“Allah je izvor Svetlosti nebesa i Zemlje! Primer Svetlosti Njegove je udubina u zidu u kojoj je svetiljka, svetiljka je u kandilu, a kandilo je kao zvezda blistava koja se užiže blagoslovljenim drvetom maslinovim, i istočnim i zapadnim, čije ulje gotovo da sija kad ga vatra ne dotakne; sama Svetlost nad Svetlošću!” (Surat An-Nur (24):35)

I svi iz Njegove Kreacije su siromasni u odnosu na Njega, i nema nikavog smisla da On SWT. ima sina koji je deo Njega jer sve Njemu sluzi i sve postoji Njegovom Voljom.
“Nezamislivo je da Allah ima dete, hvaljen neka je On! Kad nešto odluči, On za to rekne samo: “Budi!” – i ono bude.” (Surat Maryam (19):35)

Istina oko koje se vecina ljudi slaze da je Allah SWT. Svetlost bez tackice tame u sebi. A cela Kreacija je Svetlost pomesana sa tamom, i svi svetovi Kreacije su Svetlost pomesana sa tamom i sva bica, i sve sto postoji vidljivo i nevidljivo se pojavilo ili postoji manifestacijom Svetlosti Allaha, i Nebo Uma i Carstva Nebeska i fizicki svet, sve je Svetlost pomesana sa tamom.
I nemoguce je da se Allah SWT. manifestuje kompletnom Manifestacijom u Kreaciji. Jer ako bi se to dogodilo ne bi postojala Kreacija uopste. I postojao bi samo Allah Gospodar Vecni.

Kreacija ne moze da podrzi Apsolutnu Svetlost i beskonacnost. Jer sve ima kraj i sve je svrseno sem Allaha Beskonacnog Vecnog, hvaljen neka je On Uzviseni.
Pa kako onda moze da konacno sadrzi u sebi Beskonacno?
I kako moze ograniceno da u sebi sadrzi Bezgranicno?

Ova ocajna verovanja je Sheytan, neka je Prokletstvo Allaha na njemu, napravio i ubacio medju ljude.
Isto kao i kod vecine Muslimana. Oni su uistinu uzeli Neprikosnovenost i Autoritet Allaha i dali su ih Sheytanu, Prokletom.

Hriscani dokazuju bozanstvo Isusa a.s. i kroz ove stihove iz Jevandjelja,

Jevandjelje po Jovanu 1
“1 U početku beše Reč, i Reč beše u Boga, i Bog beše Reč. 
2 Ona beše u početku u Boga. 
3 Sve je kroz Nju postalo, i bez Nje ništa nije postalo što je postalo. 
4 U Njoj beše život, i život beše videlo ljudima. 
5 I Videlo se svetli u tami, i tama Ga ne obuze.”

I svestenici kazu da ‘Logos’ ili ‘Rec’ koja je postojala na pocetku objasnjava Kreaciju Allaha SWT. Koji je bio ‘Rec’ na pocetku, i ‘Rec’ je bila kod Njega.

Pocetak je pocetak vremena.

Ali Allah Uzviseni Sveti je iznad vremena, uistinu vreme je Njegova Kreacija. Tako kad kazemo “U početku beše Reč”, misli se na pocetak Kreacije a ne pocetak Allaha Uzvisenog.
Jer On SWT. nema pocetak i nema kraj. I nema granice za Njega niti On SWT. ima ogranicenje bilo cim. On je Nestvoren i postoji oduvek, a opet kad kazemo oduvek govorimo o nekom vremenskom intervalu, jer mi ne mozemo Njega da razumemo niti da obuhvatimo niti dokucimo. Jer je sve Njegova Kreacija.
A mi opet kazemo oduvek i zauvek iako zaista ne razumemo sta to znaci.

Jedini nacin kako Njega SWT. mi mozemo da pokusamo da razumemo su Njegovi Verovesnici i Poslanici a.s. jer oni donose Rec Njegovu.
A ne daj Boze da napravimo od Njegovih Poslanika, Isusa a.s. ili Ali ibn Abu Taliba a.s. apsolutne bogove. I vec smo prikazali zasto je to nemoguce.

Onda sta da se kaze vise onima koji govore da postoji vise bogova ili vise delova boga ili oni koji govore o pluralitetu boga na bilo koji nacin?

Ustinu oni su zalutali. Allah Sveti Mudri je stavio u nas Blagoslovom Svojim osnovne zakone mudrosti, da mozemo da razlikujemo izmedju misljenja i gluposti.
I svi oni koji koriste ovaj Blagoslov ce doci do zakljucka da opisivati pluralitet Bozanskog je ne razmisljanje i nedostak mudrosti.
Sto znaci Bozanstvo i Apsolutno Bozanstvo Koje ne treba nista i nikoga i Koje je Savrseno i Bogato, nasuprot onome koji je u nekakvom ili bilo kakvom nedostatku i inferiornosti prema Njemu swt, je Sustina Bozija.
A reci da su ti delovi Boga nezavisni jedan od drugog je glupost nasuprot Mudrosti Allaha Uzvisenog.

“Hvaljen neka je On! On ni o kome ovisan nije! Sve što je na nebesima i na Zemlji Njegovo je!” (Surat Yunus (10):68)

Ahmed Alhasan

Advertisements